Ihmiset ovat tärkein voimavaramme. Kannustamme yritteliäisyyteen, tuemme hyviä ideoita ja panostamme kasvuun. Asiakas on kaiken ydin. Uskomme, että pitkät asiakassuhteet perustuvat luottamukseen.

Jos sinäkin olet aina toiminut näillä periaatteilla, kuulemme sinusta mielellämme! Katso avoimet tehtävämme alta tai lähetä avoin hakemuksesi osoitteeseen rekry@howdengroup.com.

Juuri nyt haemme osaajia seuraaviin tehtäviin:

Palveluassistentti, vakituinen työsuhde, Tampere

Etsimme Tampereen toimistollemme reipasta palveluassistenttia, jolla pysyy langat käsissä, eikä hymy hyydy kiireenkään keskellä.

Palveluassistentin tehtäviin kuuluu vahinkoilmoitusten tekemistä, vahinkoihin ja vakuutuksin liittyvien asiakirjojen kirjaamista ja lähettämistä vakuutusyhtiöihin, vakuutustarjousten kirjaamista ja tallentamista, asiakkaalta tulevien pyyntöjen käsittelyä sekä muita tiimin avustavia työtehtäviä.

Palveluassistentin työstä suurin osa on sähköpostitse tehtävää kiinteistövahinkoihin ja -vakuutuksiin liittyvien rutiinitöiden hoitamista.

Onnistuminen palveluassistentin työssä edellyttää:

  • kokemusta toimistotöistä
  • kaupallista koulutusta (esim. merkonomi/tradenomi)
  • hyviä IT-taitoja (Microsoft Office)
  • sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa

Etsimällämme palveluassistentilla on:

  • huolellisuutta ja tarkkuutta
  • järjestelmällisyyttä ja priorisointitaitoa
  • oma-aloitteellisuutta
  • reipas työote
  • aurinkoinen asiakaspalveluasenne
  • kykyä pitää langat käsissä paineen alla

Kokemus vakuutus- tai kiinteistöalalta katsotaan eduksi, mutta myös työuransa alussa olevat ja vastavalmistuneet huomioidaan.

Kyseessä on vakituinen työsuhde.

Tarjoamme Sinulle pitkäaikaisen uran vakavaraisessa yhtiössä, monipuolisia työtehtäviä, hyvät työvälineet, erittäin kilpailukykyiset edut, hyvät etenemismahdollisuudet sekä mielekkään työympäristön mukavassa tiimissä.

Toimitahan hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveineen kera mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3.3.2020 mennessä osoitteeseen mari.kaariainen@howdengroup.com. Työt alkavat sopimuksen mukaisesti, heti sopivan henkilön löydyttyä.

 

Asiakaspäällikkö, vakituinen työsuhde, Kouvola

Haemme myyntihenkistä asiakaspäällikköä kiinteistötiimiin Kouvolan toimipisteeseemme.

Kiinteistötiimin asiakaspäällikön tärkeimmät tehtävät ovat nykyisen asiakaskannan hoito ja uusasiakashankinta. Työhön sisältyy asiakaskäyntejä, joiden kohderyhmänä ovat kiinteistö- ja isännöintialan yritykset. Tehtävään perehdytetään huolellisesti ja asiakaspäällikön työn tukena on Howdenin palvelutiimi. 

Työ vaatii itsenäistä otetta, hyviä sosiaalisia taitoja, matkustusvalmiutta, kykyä kuunnella asiakasta sekä taitoa viedä keskustelut tulokselliseen päätökseen. 

Onnistuminen asiakaspäällikön työssä edellyttää:

  • kokemusta kiinteistö- ja vakuutusalalta
  • vakuutustuntemusta
  • hyviä IT-taitoja, mm. Microsoft Office
  • sujuvaa suomen kielen hallintaa
  • soveltuvaa alempaa korkeakoulututkintoa (tai vastaavaa työkokemusta)

Etsimällämme asiakaspäälliköllä on:

  • näyttöä onnistuneesta asiakasrajapinnan hoitamisesta
  • tahtoa päästä annettuihin tavoitteisiin
  • myyntihenkisyyttä
  • kykyä tunnistaa asiakkaiden tarpeet
  • ongelmanratkaisutaitoja
  • rohkeutta tarttua puhelimeen

Rakennustekninen tai muu kiinteistöihin liittyvä tekninen osaaminen katsotaan eduksi. 

Tarjoamme Sinulle pitkäaikaisen uran vakavaraisessa yhtiössä, monipuolisia työtehtäviä, hyvät työvälineet, erittäin kilpailukykyiset edut sekä mielekkään työympäristön mukavassa tiimissä. Asiakaspäällikkönä pääset luomaan suhteita mielenkiintoisiin asiakkaisiin ja muihin sidosryhmiin. Työ alkaa sopimuksen mukaan. 

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin liiketoimintajohtaja Timo Kykkänen, puh. 09-54202410 / timo.kykkanen@howdengroup.com. Toimita hakemuksesi viimeistään 16.3.2020 osoitteeseen rekry@howdengroup.com. Liitäthän hakemuksen mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveen.